Welkom - Reisverslag uit Norrtälje, Zweden van Janna Barel - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Norrtälje, Zweden van Janna Barel - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

03 Januari 2010 | Zweden, Norrtälje

Hej, Hej,
Welkom op mijn site. De plek waar ik de komende tijd mijn reisverslagen bij zal houden. Ik zal proberen geregeld een verslagje te geven.
Op dit moment zit ik in Uppsala, de tweede dag in m'n hostel.
Ik zal binnenkort een verslag van mijn kerstvakantie geven, die ik met m'n ouders heb doorgebracht vlak bij Norrtalje.
Voor nu nogmaals welkom en gott nytt år!

kram,
Janna

  • 04 Januari 2010 - 14:38

    Mama:

    Hoi Lieverd, net lekker even met je zitten skypen. Ik ben heel benieuwd naar je reisverslag en al je ervaringen. Voor nu: succes met je scriptie. Dikke kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

"Ga ver op reis, gij wordt alleen gehinderd door 's werelds lot, als uw geest geen verre reis verstaat"

Actief sinds 02 Jan. 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 28148

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 04 Juli 2012

MSc Thesis Kopenhagen

22 December 2009 - 30 Augustus 2010

Erasmus uitwisseling

Landen bezocht: