Tussentijds - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Janna Barel - WaarBenJij.nu Tussentijds - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Janna Barel - WaarBenJij.nu

Tussentijds

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

05 Maart 2010 | Zweden, Uppsala

poef, wat gaat de tijd snel!
Vorige week vertelde iemand doodleuk dat we nog maar 100 dagen hebben tot 4 juni. (dat wil ik helemaal niet weten aaah)
Kortom ik heb het erg naar m'n zin hier. Ik heb veel gedaan de afgelopen weken, en nog meer om over te vertellen. Ik zal binnenkort een wat meer uitgebreid verslag(en) plaatsen.
Afgelopen weekend ben ik naar Riga gevaren. Dit weekend heb ik een repetitieweekend met mijn koor hier. 27 maart staat me een korenfestival te wachten. Behalve met mijn eigen koor, treed ik dan ook op in een samengesteld koor (150-200 man). We zingen delen uit Carmina Burana!!! (http://www.youtube.com/watch?v=QEllLECo4OM)

Er ligt hier nog steeds sneeuw. Ongeveer 75 cm. Moet het eigenlijk even meten. Maar na het weekend belooft het een beetje lente te worden (0-5C).

Ik hoop dit weekend wat tijd te hebben om wat belevenissen op papier te zetten! Ik ga me nu omkleden, want er worden weer een paar verjaardagen geviert vanavond.

Lfs Janna

  • 08 Maart 2010 - 11:47

    Mama:

    En wij in Nederland maar klagen over de winter! Van die 75 cm kan je mooie blokken zagen voor een heuse iglo. Zou de iglo in Rimbo al gesmolten zijn? Wij kijken uit naar je uitgebreide verslag!

  • 08 Maart 2010 - 12:43

    Oma Barel:

    Eindelijk je website gevonden en de laatste verslagen gelezen. Wat een belevenis: was ik ook nog maar jong !
    Geniet maar en denk aan mijn motto voor jullie: onderzoek alle dingen maar behoudt het goede !Succes Oma in Baarle.
    8 maart 2010.

  • 08 Maart 2010 - 12:43

    Oma Barel:

    Eindelijk je website gevonden en de laatste verslagen gelezen. Wat een belevenis: was ik ook nog maar jong !
    Geniet maar en denk aan mijn motto voor jullie: onderzoek alle dingen maar behoudt het goede !Succes Oma in Baarle.
    8 maart 2010.

  • 12 Maart 2010 - 19:38

    Veertje <3:

    Hee!
    Leuk dat ik dit allemaal kan lezen :)
    volgens mij heb je 't wel naar je zin.

    Ik kijk ook uit naar je uitgebreide verslag!

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

"Ga ver op reis, gij wordt alleen gehinderd door 's werelds lot, als uw geest geen verre reis verstaat"

Actief sinds 02 Jan. 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 28119

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 04 Juli 2012

MSc Thesis Kopenhagen

22 December 2009 - 30 Augustus 2010

Erasmus uitwisseling

Landen bezocht: